עיצוב פנים מלונות בוטיק

בעבור אלו שלא ממש יודעים מהו מלון בוטיק נסביר כי מדובר במלון יוקרתי ומעוצב. בעל המלון שם דגש על העיצוב הפנימי ומרכיב אותו בהתאם לקו מאוד מסוים. עיצוב פנים מלונות בוטיק דורש מעצב פנים יצירתי עם קצת תעוזה. בישראל אפשר למצוא מלונות בוטיק בכל רחבי הארץ. בתל אביב בתי המלון הללו מעוצבים בסגנון מודרני מיוחד, באילת ישנו מלון בוטיק שמכיל עשרות יצירות אומנות יקרות ועוד. האורחים מגיעים אל בית המלון עמוסים בציפיות, עיצוב מלונות בוטיק הוא חלק בלתי נפרד מחוויית האירוח.

איך מרכיבים עיצוב מלונות בוטיק?

עיצוב פנים מלונות בוטיק הוא לא מלאכה לחובבנים. בכדי לקבל תוצאות טובות יש לשכור מעצב פנים בעל ניסיון. בחו"ל נוהגים בתי המלון היוקרתיים לשכור מעצבים מפורסמים מהשורה הראשונה לעיצוב המלון. יש לציין כי עיצוב מלונות בוטיק מקיף את העיצוב החיצוני, עיצוב הלובי, עיצוב החדרים וכן הלאה. יש שבוחרים לעצב כל חדר במלון בסגנון קצת אחר, כל חדר מהווה חוויה עשירה בפני עצמו.

את עיצוב החדרים מרכיב המעצב בכפוף לתקציב שהוגדר על ידי בעל המלון תוך התייחסות לסגנון העיצוב המבוקש. לרוב נוהגים המעצבים להציג בפני בעל המלון מספר סגנונות עיצוב פנים מלונות בוטיק, מתוכן יוכל בעל המלון לבחור את הסגנון המתאים לו ביותר. חשוב להבהיר כי אין מדובר בהעתקה של עיצוב קיים, עיצוב מלונות בוטיק הוא ייחודי. לא קיימים שני בתי מלון זהים או אפילו דומים.

מעצבי הפנים שמחים לקבל לידם פרויקט עיצוב מלונות בוטיק. האפשרות לתת ביטוי לרעיונות מיוחדים או לשפץ מבנה ישן קוסמת להם. עיצוב מלונות בוטיק יהיה קרש קפיצה נהדר בעבור כל מעצב. האורחים שמגיעים אל המלון היפה ממהרים לברר מי הוא המעצב שאחראי לפלא הזה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
אביחי דגן

אביחי דגן

אביחי דגן הוא מדריך טיולים בארץ ובחו"ל כבר למעלה מעשר שנים. לאחר לימודי התיירות אביחי פתח חברת טיולים מאורגנים לפרטיים וחברות, וגם כותב בלוג מקצועי בתחום התיירות עם כל הטיפים והמידע מעולם הנופש והפנאי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.